علوم پزشکی و تجربی

پاورپوینت درخودماندگی (اوتیسم)

پاورپوینت درخودماندگی (اوتیسم)

دسته: پزشکی
موضوع : علوم پزشکی و تجربی
فرمت فایل: ppt (پاورپوینت)
حجم فایل: ۵۴۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۶ اسلاید

قیمت فایل: ۵,۰۰۰ تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

پرداخت و دانلود

پاورپوینت درخودماندگی (اوتیسم)

(Autism) نوعی اختلال رشدی است که با رفتارهای ارتباطی، کلامی غیر طبیعی مشخص می‌شود. علائم این اختلال تا پیش از سه سالگی بروز می‌کند و علت اصلی آن ناشناخته‌است. این اختلال در پسران شایع تر از دختران است. وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سبک زندگی و سطح تحصیلات والدین نقشی در بروز اوتیسم ندارد. این اختلال بر رشد طبیعی مغز در حیطه تعاملات اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی تأثیر می‌گذارد.

کودکان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم در ارتباطات کلامی و غیر کلامی، تعاملات اجتماعی و فعالیت‌های مربوط به بازی، مشکل دارند.این اختلال ارتباط با دیگران و دنیای خارج را برای آنان دشوار می‌سازد. در بعضی موارد رفتارهای خود آزارانه و پرخاشگری نیز دیده می‌شود. در این افراد حرکات تکراری (دست زدن، پریدن) پاسخ‌های غیر معمول به افراد، دلبستگی به اشیا و یا مقاومت در مقابل تغییر نیز دیده می‌شود و ممکن است در حواس پنجگانه (بینایی، شنوایی، بساوایی، بویایی و چشایی) نیز حساسیت‌های غیر معمول نشان دهند. هسته مرکزی اختلال در اوتیسم، اختلال در ارتباط است .

این پاورپوینت به صورت کامل در مورد این اختلال و راه های درمانی که تاکنون پژوهشگران به آن دست پیدا کردند می پردازد که با داشتن تصاویر باعث تفهیم آسان تر مطالب می شود . پاورپوینت درخودماندگی (اوتیسم) در ۱۶ اسلاید به صورت کامل و قابل ویرایش تهیه شده است تا در صورت نیاز تغییراتی اعمال کنید و در کلاس یا کنفرانس ارائه بدهید .

نظرتان در مورد این اختلال و مطلب را با فایلز نیو و همراهانش به اشتراک بگذارید .

 

قیمت فایل: ۵,۰۰۰ تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

پرداخت و دانلود

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا