علوم پایه

فناوری اطلاعات در پزشکی جایگزین

فناوری اطلاعات در پزشکی جایگزین (ترجمه فارسی)موضوع : علوم پایه
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۸۵۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۸ صفحه

 

قیمت فایل فقط ۱۷,۰۰۰ تومان

پرداخت و دانلود

 

فناوری اطلاعات در پزشکی جایگزین

این فایل شامل ترجمه فارسی مقاله به نام فناوری اطلاعات در پزشکی جایگزین می باشد که با فایل اصلی که به زبان انگلیسی می باشد ، همراه است . در ادامه نمونه ترجمه ای از این مقاله را مشاهده خواهیم کرد .

نمونه ترجمه

تنها در ایالات متحده، بازار برای محصولات بهداشتی مصرف کننده بی سیم و خدمات، انتظار میرود از ۳۰۰ میلیون دلار به ۴٫۴ میلیارد دلار در طی چهار سال از ۲۰۰۹ به ۲۰۱۳ افزایش یابد (ورسل،۲۰۰۹). چنین رشدی در تقاضا توسط اثر ترکیبی پیشرفت های فناوری پزشکی از راه دور و افزایش در آگاهی و هوشیاری کلی سلامت تقویت شده است. فناوری مراقبت های بهداشتی مصرف کننده و پزشکی جایگزین قطعا به طور فزاینده در این زمینه مهم میباشد.

پزشکی جایگزین توسط (براتمان، ۱۹۹۷) به عنوان شیوه شفابخش تعریف شده که در داخل قلمرو پزشکی مرسوم گنجانده نشده است. مثالهای از این دست مثل طب سوزنی، بیوفیدبک، پزشکی گیاهی، هیپنوتیزم و یوگا در مجموع به عنوان پزشکی مکمل و جایگزین (CAM) معرفی شده است. درک آن دشوار نیست و یک چیز مشترک در آنها وجود دارد: آنها داروهای تجویزی ندارند.  آنچه ما در حال حاضر برای مراقبت های بهداشتی بی سیم و حفظ تناسب در خانه انجام میدهیم، پزشکی جایگزین گفته میشود. بسیاری از اینها برای ما، اطلاعات در مورد وضعیت سلامتی ما و امکان پیشنهاد برای بهبود سلامتی را مهیا میسازد. با این حال، تقریبا همه این دستگاه های نظارت بر سلامتی مصرف کننده یک ارتباط مستقیم را با دارو را فراهم میکند.

 

قیمت فایل فقط ۱۷,۰۰۰ تومان

پرداخت و دانلود

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا