روانشناسیعلوم انسانی

پاورپوینت سازماندهی وقت در TA

پاورپوینت سازماندهی وقت در TAموضوع : علوم انسانی ، روانشناسی
فرمت فایل: pptx (پاورپوینت)
حجم فایل: ۴۸۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۴ اسلاید

 

قیمت فایل فقط ۸,۸۰۰ تومان

پرداخت ودانلود

 

پاورپوینت سازماندهی وقت در TA

پاورپوینت سازماندهی وقت در TA شامل ۴۴ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

هرگاه انسانها به شکل دو نفری یا گروهی در کنار هم قرار می گیرند، به شش روش متفاوت می ‏توانند این اوقات را با یکدیگر بگذرانند. اریک برن این شش روش سازماندهی زمان را به شرح زیر تقسیم بندی نموده است.

۱) انزوا

۲) مراسم و مناسک

۳) وقت گذرانی

۴) فعالیتها

۵) بازیهای روانی

۶) صمیمیت

اریک برن بر این باور است که این روشها عطش به سازماندهی را برآورده می کنند. یعنی وقتی که تعدادی افراد در وضعیتی قرار می گیرند که برای اوقات آنها هیچ برنامه ای وجود ندارد،

اولین چیزی که ممکن است انجام دهند ایجاد برنامه یا سازماندهی به روش خودشان است. برای مثال فرض کنید در یک مهمانی دعوت شده اید که فقط صاحب خانه را می شناسید

و بقیه مهمانها هم همینطور، اگر صاحب خانه نیم ساعت دیرتر به سالن بیاید خواهید دید که آن نیم ساعت چقدر آزاردهنده است و جالب اینکه هریک از مهمانان این نیم ساعت را با یکی از این شش روش سازماندهی زمان حل می کنند.

انزوا

فرض کنید من در یک مهمانی شرکت کرده ام. تعدادی افراد به اضافه خود من، در اتاقی گرد آمده ایم و هیچ کاری نداریم جز اینکه منتظر صاحب خانه باشیم تا بیاید و به مهمانها بپردازد.

و …

فهرست مطالب

مقدمه
شش روش سازماندهی زمان
انزوا
مراسم و مناسک
وقت گذرانی
فعالیتها
بازیهای روانی
صمیمیت
پایان

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت سازماندهی وقت در TA

قیمت فایل فقط ۸,۸۰۰ تومان

پرداخت ودانلود

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا