علوم انسانیمدیریت

چهارچوبی برای اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری CRM

ترجمه مقاله چهارچوبی برای اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری CRMموضوع : علوم انسانی ، مدیریت
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۲۴۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۲ صفحه

قیمت فایل فقط ۱۰,۰۰۰ تومان

پرداخت و دانلود

 

چهارچوبی برای اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری CRM

چهارچوبی برای اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری CRM ترجمه فارسی مقاله ای به نام A FRAMEWORK FOR SUCCESSFUL CRM IMPLEMENTATION 2009 می باشد . این تحقیق شامل ۱۴ صفحه مقاله به زبان اصلی یعنی انگلیسی و ۱۲ صفحه ترجمه فارسی آن می باشد و این مقاله مناسب دانشجویان رشته مدیریت می باشد . در ادامه چیکده ترجمه فارسی این مقاله را مشاهده خواهیم کرد .

چکیده فارسی

اگرچه پتانسیل های محتمل مدیریت ارتباط با مشتری CRM راهی برای کسب مزیت نسبی در برابر با رقابت فزاینده است، درصد شکست اجرای CRM، همچنان بالاست و موجب نگرانی های فزاینده ای برای سازمان های کسب وکارمی شود. مطالعات بسیاری از جنبه های مختلف به مساله نرخ بالای شکست های CRM، همچون توسعه استراتژی و عوامل موفقیت اجرای CRM اشاره می کنند.هدف این مقاله بسط خط دانشی در خصوص درک نتایج احتمالی اجرای CRM  است. برای انجام این کار، این مقاله چهارچوب مفهومی برای اجرای موفقیت آمیز CRM ارائه کرده است که بر اساس یکپارچگی مراحل اجرای CRM ، عناصر CRM، و عوامل موفقیت CRM است. این مقاله امکان پذیری و مفید بودن این چهارچوب را با ارزیابی یک مطالعه موردی واقعی در عربستان سعودی مورد بررسی قرار می دهد

 

قیمت فایل فقط ۱۰,۰۰۰ تومان

پرداخت و دانلود

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا