روانشناسیعلوم انسانی

پاورپوینت ماهیت رنج در روان درمانی پویشی

پاورپوینت ماهیت رنج در روان درمانی پویشیموضوع : علوم انسانی ، روانشناسی
فرمت فایل: pptx (پاورپوینت)
حجم فایل: ۹۳۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۶ اسلاید

 

 

قیمت فایل فقط ۷,۸۰۰ تومان

پرداخت و دانلود

 

پاورپوینت ماهیت رنج در روان درمانی پویشی

این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد و در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم .

مقدمه
دفاع ها روش هایی هستند که بوسیله آنها، در مورد واقعیت و احساساتمان در مورد آن، به خودمان، دروغ می گوییم ، وقتی به بیماران کمک می کنیم تا دروغ هایشان را ببینند و از آنها رویگردان شوند، حقیقت هیجانی می تواند درونشان بیدار شود . به عبارتی با یکی شدن با حقیقت هر لحظه، به بیماران کمک می کنیم تا التیام یابند ، تنش بنیادی حوزه روان درمانی، بین جبر و اختیار وجود دارد. بیماران نزد ما می آیند چون اختیارشان را برای به عهده گرفتن خویش آفرینی از دست داده اند .

آنها تا حدودی بوسیله دفاع هایی که از آنها آگاه نیستند ، بصورت جبری هدایت می شوند . آنها می دانند که از زندگی چیز دیگری می خواهند، اما قادر نیستند ببینند که چه چیزی اختیارشان را مهار کرده است ، تکلیف ما درمانگران این است که به آنها کمک کنیم تا اختیارشان را در عشق ورزیدن و خلق زندگی با اهمیت بازیابند ، افراد زیادی از هزاران سال پیش تاکنون سعی کرده اند به این سوال که چه چیزی باعث رنج کشیدن ما می شود، پاسخ دهند .

پاورپوینت ماهیت رنج در روان درمانی پویشی به صورت کامل مباحث را توضیح داده است و قابل ویرایش می باشد تا در صورت نیاز تغییراتی اعمال کنید .

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت ماهیت رنج در روان درمانی پویشی

 

قیمت فایل فقط ۷,۸۰۰ تومان

پرداخت و دانلود

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا