روانشناسیعلوم انسانی

پاورپوینت وابستگی از دیدگاه وینیکات

پاورپوینت وابستگی از دیدگاه وینیکاتدسته: روان شناسی
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۴۴۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۷

پاورپوینت وابستگی از دیدگاه وینیکات شامل ۳۷ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

 

قیمت فایل فقط ۸,۸۰۰ تومان

خرید

 

پاورپوینت وابستگی از دیدگاه وینیکات

پاورپوینت وابستگی از دیدگاه وینیکات شامل ۳۷ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

وابستگی یکی از شیوه های وینیکات برای تبیین رشد ، پرداختن به آن وجه کیفیت وابستگی کودک به مادر است. مراحل رشد کودک خردسال عمیقا با نوع و کیفیت مراقبت مادرانه در هم تنیده اند.سه سطح وابستگی از نظر او عبارتند از : وابستگی مطلق، وابستگی نسبی و وابستگی به سوی استقلال .

وابستگی مطلق :
طی نخستین مرحله از رشد هیجانی نوزاد ، مادر محیط مساعدی است که در وضعیت ” دلمشغولی مادرانه نخستین ” به سر می برد . مادر در نخستین هفته های حیات نوزاد ، دلمشغول اوست و نوزاد همچون بخشی از خود او می نماید . کودک به مادر کاملا وابسته است ، تا حدی که حتی نسبت به مراقبت مادر اصلا آگاه نیست . مادر نیز به دلیل پیوند های نزدیکی که با کودکش دارد، در نوعی حالت وابستگی به سر می برد. او غذا فراهم می کند.

فهرست مطالب پاورپوینت وابستگی از دیدگاه وینیکات

مقدمه

وابستگی مطلق

وابستگی نسبی

وابستگی به سوی استقلال

پایان

عنوان : وابستگی از دیدگاه وینیکات

فرمت : پاورپوینت

حجم : ۴۵۲ کیلوبایت

تعداد صفحات : ۳۷

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت وابستگی از دیدگاه وینیکات

قیمت فایل فقط ۸,۸۰۰ تومان

خرید

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا