علوم انسانیمدیریت

مقاله استراتژی های رشد و برنامه ریزی در شرکت های کوچک و متوسط SME های تحت سرپرستی زنان

ترجمه مقاله استراتژی های رشد و برنامه ریزی در شرکت های کوچک و متوسط SME های تحت سرپرستی زناندسته: مدیریت
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۳۷۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۴

ترجمه مقاله استراتژی های رشد و برنامه ریزی در شرکت های کوچک و متوسط SME های تحت سرپرستی زنان

قیمت فایل فقط ۱۴,۰۰۰ تومان

خرید

 

مقاله استراتژی های رشد و برنامه ریزی در شرکت های کوچک و متوسط  SME  های تحت سرپرستی زنان

 

منوی: ترجمه و مقاله بیس

توضیحات: ۱۴ صفحه انگلیسی، ۱۴ صفحه فارسی (word)

چکیده فارسی

هدف: هدف این مقاله کشف استراتژی های برنامه ریزی، افق های استراتژی های برنامه ریزی و روابط میان افق های برنامه ریزی کسب وکارهای زنان کارآفرین است که تمایل به رشد کسب وکارشان دارند، و از تعداد کارکنان و فروش سالیانه به عنوان شاخص های عملکرد کسب وکار استفاده می شود.

طراحی/متدولوژی / رویکرد: به منظور جمع آوری داده ها برای این مطالعه اکتشافی، این پرسشنامه توسط ایمیل به افراد شبکه های زنان کارآفرین در سراسر انگلستان و والس ارسال شد. پرسشنامه ها برای تحلیل بر اساس شاخص پاسخگویی انتخاب شدند که در آنها تمایل به رشد کسب وکار وجود داشت.داده ها در نرم افزار SPSS وارد شدند تا آماره های توصیفی ایجاد شده و آزمون فرضیات انجام گیرد.

یافته ها- مهم ترین استراتژی های رشد کسب وکار عبارتند از: بهبود محصول یا خدمات موجود و بسط تبلیغات و ارتقا. افق های برنامه ریزی بسیار کوتاه است ، اغلب سه ماهه، اگر چه افق های برنامه ریزی مرتبط با محصول جدید و ورود به بازاهای جدید به نسبت بیشتر است. چنین افق های برنامه ریزی کوتاه مدتی می تواند پیامدهای جدی برای عملکرد و رشد کسب وکار ها داشته باشد. افق های برنامه ریزی برای جریان نقدی و سرمایه گذاری در زیرساخت ها با تعداد کارکنان در ارتباط است، درحالیکه افق های برنامه ریزی برای جریان نقدی، مرتبط با توسعه محصول جدید و مخارج مرتبط با فروش سالیانه است. کاربردهای عملی- زنان کارآفرین نیاز به تشویق دارند تا افق های برنامه ریزی شان را گسترش دهند،

قیمت فایل فقط ۱۴,۰۰۰ تومان

خرید

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا