روانشناسیعلوم انسانی

پاورپوینت خشم و عصبانیت

پاورپوینت خشم و عصبانیتموضوع : علوم انسانی ، روانشناسی
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۶۲۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۷ اسلاید

قیمت فایل فقط ۸,۸۰۰ تومان

پرداخت و دانلود

 

پاورپوینت خشم و عصبانیت

پاورپوینت خشم و عصبانیت شامل ۴۷ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه
خشم یک احساس است و عصبانیت یک رفتار است ناشی از احساس خشم و عصبیت یک هویت یا شخصی که دارای مجموعه صفاتی میباشد.

خشونت به عنوان کاربرد یا تهدید به کاربرد نیروی فیزیکی علیه خویش یا دیگران که با صدمه فیزیکی یا مرگ همراه باشد تعریف میشود.

میدانیم خشم و عصبانیت آبی است که بر روی آتش اضطراب در وجود ما ریخته میشود و در واقع با عصبانی شدن اضطراب را از درونمان تخلیه میکنیم و بصورت کلی کسانی که مشکل خشم و عصبانیت دارند احتمالا از موضوع اضطراب آگاه یا نا آگاه رنج میبرند.

انسان خشمگین میشود و خشم غیر ارادی است ولی عصبانیت غیر ارادی نیست و انتخابی است و به همین دلیل است که مثلا ما جلوی پلیس با وجود خشمگین شدن عصبانی نمیشویم لذا ما نمیتوانیم خشمگین نشویم و بالاخره احساس خشم سراغ هر کسی می آید ولی میتوانیم خشم خود را به عصبانیت تبدیل نکنیم

بسیاری از مردم به اشتباه تصور میکنند که انسانهای عصبانی شجاع و راحت و دارای قدرت هستند در صورتیکه فرد عصبانی از نظر علمی دارای ۲ مشخصه اصلی و اساسی است ۱-ترس ۲-درد. بدین معنی که فرد عصبانی بسیار ترسو بوده و ترس خود را در پشت عصبانیت پنهان میکند و در واقع عصبانیت او نشان دهنده اینست که درد میبرد و رنج میکشد.
و …

فهرست مطالب پاورپوینت خشم و عصبانیت

مقدمه

چرا عصبانی میشویم

چه کنیم که کمتر خشمگین شویم؟

ویژگی های شخص عصبی

پایان

عنوان : خشم و عصبانیت

فرمت : پاورپوینت

حجم : ۶۳۲ کیلوبایت

تعداد صفحات : ۴۷ اسلاید

قابلیت ویرایش دارد تا بتوانید براساس نیازتان تغییراتی اعمال کنید .

قیمت فایل فقط ۸,۸۰۰ تومان

پرداخت و دانلود

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا