علوم انسانیمدیریت

استفاده یکپارچه از شرکت و تکنیک مدلسازی دینامیک سیستم در ساخت شرکت ها

ترجمه مقاله استفاده یکپارچه از شرکت و تکنیک مدلسازی دینامیک سیستم در ساخت شرکت هادسته: مدیریت
موضوع : علوم انسانی ، مدیریت
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۷۶۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۰ صفحه

 

قیمت فایل فقط ۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

 

استفاده یکپارچه از شرکت و تکنیک مدلسازی دینامیک سیستم در ساخت شرکت ها

این فایل ، ترجمه فارسی مقاله ای به اسم The Integrated Use of Enterprise and System Dynamics Modelling Techniques in Manufacturing Enterprises   ۲۰۱۲می باشد  . در این فایل ۶ صفحه مقاله به زبان اصلی یعنی زبان انگلیسی و ۱۰ صفحه ترجمه فارسی این مقاله می باشد .در ادامه بخشی از این مقاله را مشاهده خواهیم کرد .

چکیده فارسی

تکنیک های مدلسازی شرکتی (EM) از مهندسی فرایند ساخت با تسخیر فرایندها و براساس خروجی های درک شده و از طراحی مدلهای فرایند مربوط به اینده که قادر هستند نیازمندیهای سیستم ساخت را براورده سازند حمایت می کند. از طرف دیگر، ابزارهای مدلسازی دینامیک سیستم (SD) به طور گسترده ای برای تحلیل خط مشی و جنبه های مدلسازی دینامیک به کار برده می شود که تاثیراتی بر کسب و کار دارد. در این مقاله،  استفاده از تکنیک های مدلسازی EM و SD یکپارچه شده است تا استدلال کیفی و کمی را درباره ساختارها و رفتارهای فرایندها و سیستم های منبع که توسط شرکت های تولیدی در طول تولید تسهیل کند.

مقاله استفاده یکپارچه از شرکت و تکنیک مدلسازی دینامیک سیستم در ساخت شرکت ها به صورت فایل word می باشد به همین دلیل در صورت نیاز می توانید تغییراتی اعمال کنید .

نظرتان را در مورد این مطلب با فایلز نیو و کاربرانش به اشتراک بگذارید .

قیمت فایل فقط ۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا