اقتصادعلوم انسانی

پاورپوینت مدیریت سود و کیفیت سود

پاورپوینت مدیریت سود و کیفیت سوددسته: اقتصاد
موضوع : علوم انسانی ، اقتصاد
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۴۵۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۶۸ اسلاید

پاورپوینت مدیریت سود و کیفیت سود شامل ۶۸ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان اقتصاد و حسابداری کاربرد دارد .

 

 

قیمت فایل فقط ۹,۸۰۰ تومان

پرداخت و دانلود

 

 

پاورپوینت مدیریت سود و کیفیت سود

پاورپوینت مدیریت سود و کیفیت سود شامل ۶۸ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد ، حسابداری و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

چکیده

نمایش مدیریت سود از چشم انداز یک صحنه جرم یک روشنایی جدید در تحقیق قبلی در مدیریت سود جاری کرده است. و کیفیت سود مربوط بسته شده است. کارهای بال و شاوی کومار ] ۲۰۰۸ کیفیت سود عمومی اولیه در مجله حسابداری و اقتصادی بیان کرده است [ و تئو ات آل ] ۱۹۹۸ مدیریت سود و متعاقب عملکرد بازار عمومی اولیه .مجله مدیریت مالی ۵۳ و ۱۹۷۴-  ۱۹۳۵ [ برای نشان دادن کاربرد اجزاء رسیدگی صحنه جرم برای تحقیق مدیریت استفاده شده است .

مقدمه پاورپوینت مدیریت سود و کیفیت سود

در بین موضوعات تحقیق در حسابداری و مدیریت مالی ، شاید چیزی محرک تر از کیفیت سود نباشد چرا؟ من فکر می کنم زیرا این یک موضوع صریح می باشد و شامل خطاکاری اساسی ، اذیت، ناسازگاری،  پنهان کاری و صحنه جرم می باشد. مثلا هیلی و والن (۱۹۹۹) ( و شبیه او اوشیپر) تعریف کرده است ” مدیریت سود زمانی که مدیران از قضاوت در گزارشگری مالی استفاده می کنند و در ساختار معاملات برای گزارش های مالی بعدی برای فریب دادن بعضی از سهامداران در باره عملکرد اقتصادی شرکت و یا ساختار خارجی موثر که متکی به تعداد گزارش های حسابداری می باشد استفاده می کنند .

توضیحات دیگر به دلیل رویدادهای دیگر در فعالیت تقلب یا جنایی می باشد و بنابراین یک نتیجه تقلب یا جرم براساس شواهد ممکن است نادرست باشد. من عناصر مختلفی از حل کردن یک حرفه مدیریت سود مطرح کرده ام، با مثال گرفته شده از بال و شیوا کومار (۲۰۰۸) و تئو ات آل (۱۹۹۸) .

مدیریت سود در نزد عموم دارای کیفیت بالا می باشد. من فکر می کنم ممکن است موافق باشند که مدیریت کردن زیاد سود دارای کیفیت پایین خواهد بود. اگر چه فقدان مدیریت سود برای ضمانت کیفیت سود بالا کافی نخواهد بود.( یا کیفیت بالای ارقام حسابداری بیشتر معمول است)، زیرا عوامل دیگری در کیفیت سود دخیل هستند. برای مثال ، حسابداری مشکل زیر مجموعه ضعیف از استانداردها، گزارش مالی با کیفیت پایین ایجاد خواهد کرد. اگر چه، ما عوامل مشترک دیگر به عنوان دسترسی/دائمی در نظر گرفته ایم، سپس ، ما می توانیم یک اتصال بسته میان مدیریت سود و کیفیت سود را رسم کنیم.
و …

فهرست مطالب پاورپوینت مدیریت سود و کیفیت سود

چکیده
مقدمه
مدیریت سود چگونه رخ می دهد ؟
چه کسی مسئولیت مدیریت سود را به عهده دارد؟

با استفاده از جه روش های سود مدیریت می شود؟
چه کسی قربانی مدیریت سود می شود؟
انگیزه مدیریت سود چیست؟
ایا فرصتی برای مدیریت کردن سود وجود دارد؟

خلاصه توضیحات دیگر
نتیجه گیری
پایان

عنوان : مدیریت سود و کیفیت سود

فرمت : پاورپوینت

حجم : ۴۶۰ کیلوبایت

تعداد صفحات : ۶۸ اسلاید

 

 

قیمت فایل فقط ۹,۸۰۰ تومان

پرداخت و دانلود

 

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا