روانشناسیعلوم انسانی

پاورپوینت زندگی نامه فردریش نیچه

پاورپوینت زندگی نامه فردریش نیچهدسته: روان شناسی
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۴۰۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۴

پاورپوینت زندگی نامه فردریش نیچه شامل ۵۴ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد

 

قیمت فایل فقط ۹,۸۰۰ تومان

خرید و دانلود

پاورپوینت زندگی نامه فردریش نیچه

پاورپوینت زندگی نامه فردریش نیچه شامل ۵۴ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

فریدریش ویلهلم نیچه (به آلمانی: Friedrich Wilhelm Nietzsche)‏ (۱۵ اکتبر ۱۸۴۴ – ۲۵ اوت ۱۹۰۰) فیلسوف، شاعر، آهنگساز و فیلولوژیست کلاسیک بزرگ آلمانی بود. از مشهورترین عقاید وی نقد فرهنگ، دین و فلسفهٔ امروزی بر مبنای سؤالات بنیادینی دربارهٔ بنیان ارزش‌ها و اخلاق بوده‌است. نوشته‌های وی سبک تازه‌ای در زبان آلمانی محسوب می‌شد؛ نوشته‌هایی بسیار ژرف و پر از ایجاز، آمیخته با افکاری انقلابی که نیچه خود روش نوشتاری خویش را گزین گویی‌ها می‌نامید.

زندگی

او در ۱۵ اکتبر سال ۱۸۴۴ در روکن واقع در لایپزیک پروس به دنیا آمد. به دلیل مقارنت این روز با روز تولد فریدریش ویلهلم چهارم، پادشاه وقت پروس، پدر او که معلم چند تن از اعضای خاندان سلطنت بود، به ذوق وطن‌خواهی از این تصادف خوشحال گردید و نام کوچک پادشاه را بر فرزند خود نهاد. خود او بعدها که بزرگ شد در یکی از کتاب‌هایش نوشت:«این مقارنت به هر حال به نفع من بود؛ زیرا در سراسر ایام کودکی روز تولد من با جشنی عمومی همراه بود.»

پدر فریدریش از کشیشان لوتری بود و اجداد مادری او نیز همگی کشیش بودند. فریدریش نیچه اولین ثمره ازدواج آنها بود. آنها دو فرزند دیگر نیز به دنیا می‌آورند: الیزابت و ژوزف. وقتی نیچه پنج سال داشت، پدرش بر اثر شکستگی جمجمه درگذشت و او به همراه مادر، خواهر، مادربزرگ و دو عمه‌اش بزرگ شد. این محیط زنانه و دیندارانه بعدها تأثیر عمیقی بر نیچه گذاشت.
و …

فهرست مطالب پاورپوینت زندگی نامه فردریش نیچه

مقدمه
زندگی
تحصیلات
ترک شهروندی آلمان
جنون و مرگ
نظریه در مذهب
نیچه و ایرانیان
نیچه و حافظ
چکیدهٔ نظریات
رسالهٔ آرمانِ زهد
کتاب‌های ترجمه شده به فارسی
پایان

عنوان : زندگی نامه فردریش نیچه

فرمت : پاورپوینت

موضوع : روانشناسی

حجم : ۴۱۲ کیلوبایت

تعداد صفحات : ۵۴

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت زندگی نامه فردریش نیچه

 

قیمت فایل فقط ۹,۸۰۰ تومان

خرید و دانلود

 

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا