پاورپوینت بازارهای جدید(New markets)
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با عنوان بازارهای جدید(New markets) در حجم ۳۱ اسلاید شامل مقدمه، بازاریابی و توسعه اقتصادی، مراحل توسعه اقتصادی، سرعت رشد درآمد ملی در مراحل مختلف پنجگانه نظریه روستو، تقسیم بندی سازمان ملل در خصوص مراحل توسعه اقتصادی کشورها با توجه به میزان صنعتی بودن، عوامل موثر در رشد کشورهای تازه صنعتی شده، اطلاعات،
دسته: مدیریت
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۷۰۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۱
پاورپوینت بازارهای جدید(New markets)
دسته: مدیریت بازاریابی
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید: ۳۱ اسلاید
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان ” بازارهای جدید(New markets) ” می باشد که در حجم ۳۱ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درسهای مدیریت و اصول بازاریابی در مقطع کارشناسی و درس بازاریابی بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
مقدمه
بازاریابی و توسعه اقتصادی
مراحل توسعه اقتصادی
سرعت رشد درآمد ملی در مراحل مختلف پنجگانه نظریه روستو
تقسیم بندی سازمان ملل در خصوص مراحل توسعه اقتصادی کشورها با توجه به میزان صنعتی بودن
عوامل موثر در رشد کشورهای تازه صنعتی شده
اطلاعات، تکنولوژی، اینترنت و توسعه اقتصادی
زیرساخت و توسعه
استنادات بازاریابی
بازاریابی در کشورهای در حال توسعه
بازاریابی در جهان سوم: آموزش، قیمت گذاری و استفاده جامعه
تقاضا در یک کشور در حال توسعه
کشورهای در حال توسعه و بازارهای جدید
کشورهای آمریکایی
اروپای شرقی
کشورهای حوزه دریای بالتیک
آسیا
کشورهای حوزه اقیانوس آرام
چین
هنگ کنگ
تایوان
هند
منشور ۵ ماده ای هند برای رونق اقتصادی
گامهایی که قبلا برای رونق اقتصادی هند برداشته شد
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.