علوم انسانیمدیریت

ارزش برند صنعتی و عملکرد روابط در بازارهای کسب وکار

ترجمه مقاله ارزش برند صنعتی و عملکرد روابط در بازارهای کسب وکار- مدل معادلات ساختاریموضوع : علوم انسانی ، مدیریت
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۱۲۶۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۶ صفحه

 

قیمت فایل فقط ۳۳,۰۰۰ تومان

پرداخت و دانلود

ارزش برند صنعتی و عملکرد روابط در بازارهای کسب وکار

ارزش برند صنعتی و عملکرد روابط در بازارهای کسب وکار ترجمه فارسی مقاله ای به نام Industrial brand value and relationship performance in business markets — A general structural equation model 2008 می باشد که شامل ۱۲ صفحه تحقیق به زبان انگلیسی و ۳۶ صفحه ترجمه فارسی آن در قالب ورد (word) که امکان ویرایش نیز دارا می باشد . این تحقیق مناسب دانشجویان رشته مدیریت و علاقه مندان به این حوزه می باشد . در ادامه چیکده ترجمه فارسی این مقاله را مشاهده خواهیم کرد .

چکیده فارسی

این مقاله مدل عمومی از ارزش برند صنعتی و عملکرد روابط را در بازارهای B2B ارائه می دهد که از دیدگاه مصرف کننده و با توجه به ادبیات بازاریابی صنعتی است. این مدل، معادلات ساختاری تحلیل ارزش برند صنعتی  را با عملکرد روابط، یکپارچه می کند. این مدل توصیف کننده میزانی است که عملکرد مبادلات تامین کننده خریدار در آن، تحت تاثیر هشت عامل قرار می گیرد: شایستگی تامین کننده، ارزش خرید، رضایت مشتری، هزینه های تبادل، اعتماد و وفاداری به برند. این تحلیل نشان می دهد که شایستگی تامین کننده تاثیر مستقیمی روی ارزش خرید و رضایت مشتری دارد و از طریق ارزش خرید و رضایت مشتری، این امر به طور غیر مستقیم روی تعهد ، هزینه تغییر، اعتماد به برند و وفاداری تاثیر می گذارد. کاربردهای مدیریتی این مطالعه نیز مورد بحث قرار گرفته است.

 

قیمت فایل فقط ۳۳,۰۰۰ تومان

پرداخت و دانلود

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا