روانشناسیعلوم انسانی

پاورپوینت مدیریت رئیس مابانه

پاورپوینت مدیریت رئیس مابانه
دسته: روان شناسی
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۶۴۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۲

پاورپوینت مدیریت رئیس مابانه شامل ۴۲ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد .

 قیمت فایل فقط ۸,۸۰۰ تومان

خرید

 

پاورپوینت مدیریت رئیس مابانه

در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه
مدیریت رئیس مابانه، روان شناسی کنترل بیرونی در محیط کار است. آسیب و صدمۀ ویژۀ مدیریت رئیس مابانه این است که همۀ کارکنان ، را از قرار دادن تصویر مدیران بالا دست در دنیای مطلوب خود باز می دارد و بدتر این که نوعی قانون جنگل بر سازمان حاکم می شود که در آن کسی به کسی اعتماد ندارد. بهایی که برای این بی اعتمادی و ترس غیر ضروری پرداخته می شود ، افت کیفیت و بالا رفتن هزینه هاست.مدیریت رئیس مابی مدیریت پیچیده ای نیست.

به طور کلی این نوع مدیریت چهار موُلفه دارد

۱٫ در تمام سطوح ، رئیس وظایف و معیارهای انجام کار را تعیین و به ندرت با کارکنان مشورت می کند. رئیس اهل مذاکره و کنار آمدن نیست و کارکنان باید خود را با وظایفی که رئیس برایشان تعیین کرده تطبیق دهند ، در غیر این صورت باید با پیامدهای آن که شامل از دست دادن شغل می شود روبرو شوند ، ولی هر چه رئیس بیشتر رئیس مابانه رفتار کند ، کیفیت کار پایین می آید.

۲٫ رئیس به جای آنکه به کارکنانش عملاً نشان دهد چطور کار کنند ، به آنان دستور انجام کار را می دهد و به ندرت نظر کارکنان را در مورد چگونگی بهبود بخشیدن به کارشان جویا می شود.

۳٫ رئیس یا نمایندۀ وی کارها را بازدید و کارکنان را ارزیابی می کند و از آن جایی که خود کارکنان در این ارزیابی دخالتی ندارند بیش تر آنها فقط تا جایی کار می کنند که اموراتشان بگذرد و بازرسان چاره ای ندارند جز آنکه کار با کیفیت پایین را بپذیرند و این ترکیب، کیفیت را نابود می کند. علاوه بر این در محیط های رئیس ماب، کارکنانی که بیش از وظیفۀ خود کار می کنند از سوی همکارانشان طرد می شوند.

۴٫هنگامی که کارکنان در برابر رئیس مقاومت می کنند، که تقریباً همیشه این رفتار اغلب کارکنان است و بدین وسیله کیفیت کار را پایین می آورند ، رئیس برای وادار کردن آنها به انجام کار مورد نظر خودش، به تهدید و تنبیه متوسل می شود؛ رئیس فکر می کند این رابطۀ خصمانه روش درستی است که باید وجود داشته باشد و همکاری و مساعدت با کارکنان را مخرب و نادرست می داند.

فهرست مطالب پاورپوینت مدیریت رئیس مابانه

مقدمه
به طور کلی این نوع مدیریت چهار موُلفه دارد
مدیریت راهبری
کارشکنی
پرداخت خسارت به کارکنان
از بررسی عملکرد سالانه تا گفتگو در دایرۀ حل اختلاف
پایان

عنوان : مدیریت رئیس مابانه
موضوع : علوم انسانی ، روانشناسی
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۶۵۲ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۴۲
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت مدیریت رئیس مابانه

 

قیمت فایل فقط ۸,۸۰۰ تومان

خرید

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا