علوم مهندسیکامپیوتر و برنامه نویسی

طراحی و اجرای پویا و قابل اطمینان با کانال مجازی برای شبکه بر روی تراشه (chip)

ترجمه مقاله طراحی و اجرای پویا و قابل اطمینان با کانال مجازی برای شبکه بر روی تراشه (chip)موضوع : علوم مهندسی ، کامپیوتر و برنامه نویسی
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۴۰۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۹ صفحه

 

 

قیمت : ۶,۵۰۰ تومان

پرداخت و دانلود

 

طراحی و اجرای پویا و قابل اطمینان با کانال مجازی برای شبکه بر روی تراشه

طراحی و اجرای پویا و قابل اطمینان با کانال مجازی برای شبکه بر روی تراشه (chip) ترجمه فارسی مقاله ای به نام Design and Implementation of Dynamic Reliable Virtual Channel for Network-on-Chip می باشد که شامل ۹ صفحه در قالب ورد (word) به صورت قابل ویرایش می باشد . در ادامه بخشی از مقاله را مشاهده خواهیم کرد .

چکیده
مسئله  قابلیت اطمینان مانند طراحی متحمل خطا به عنوان soft error (خطای نرم افزاری) به علت اندازه گیری تکنولوژی IC می باشد ، ولتاژ منبع تغذیه پایین و اثرات حرارتی سنگین، منجر به یک  چالش در زمینه NoC  ((Network-on-Chip)شبکه بر روی تراشه) شده است   . روتر یکی از عناصر هسته (core) از NoC ، و کانال های مجازی بر اساس فلیپ فلاپ می باشد ، و  شلوغترین  منطقه عنصر حساس soft error ، روتر است. تمرکز بر این مشکل قابل اعتماد معماری کانال مجازی  پویا را شکل می دهد   که در این مقاله ارائه شده است. این موارد  استفاده از کانال های مجازی را مشخص کرده و   برای تنظیم پیکربندی فیزیکی آن را مورد حمایت قرار می دهد  و  بدون هیچ حفاظتی، افزونگی دوگانه و TMR (افزونگی مدولار سه گانه) مورد نیاز و انعطاف پذیری را خواهیم داشت . در مقایسه با نمونه TMR طراحی کانال مجازی، نتایج ترکیبی را نشان می دهد که روش ما دستیابی به ساختار مقاوم چند خطا  نزدیک به  ۳ برابر بهره برداری از منابع در حالت ایده آل و ۱۳٫۸٪ هزینه اضافی در یک منطقه قابل تغییر می باشد .

 

قیمت : ۶,۵۰۰ تومان

پرداخت و دانلود

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا